Hur kan jag se min betalningshistorik?
Du kan komma åt din betalningshistorik genom att logga in på ditt konto på vår webbplats och gå till Betalningshistorik under sektionen Prenumeration och betalning.
Här hittar du:
● Dina tidigare betalningar
● Din nuvarande prenumeration
Du kan också kontrollera din betalningsmetod – om du faktureras av Nextory eller via en tredjepartsleverantör – samt datumet för din nästa betalning under fliken Prenumeration och betalning.
Hur säger jag upp min prenumeration?
Du kan när som helst säga upp din prenumeration via inställningarna i ditt konto på webben.
● Du har fortsatt tillgång till Nextory fram till slutet av din nuvarande betalningsperiod.
● Du kan säga upp din prenumeration via Mina sidor på webbplatsen, och du behöver inte kontakta din bank.
● Vill du ändra ditt faktureringsdatum? Säg bara upp och starta din prenumeration på nytt det datum du föredrar.
Hur begär jag en återbetalning?
Återbetalningar ges normalt endast vid obehöriga debiteringar eller tekniska problem. Läs våra Allmänna villkor för mer information. Om du anser att du har rätt till återbetalning, kontakta vår kundtjänst via chatten.
ℹ️ Vänligen initiera inte en återbetalning via din bank. Detta pausar din prenumeration och kan försena hanteringen.
Fakturering via tredjepartsleverantörer
Trustly
Betalningar gjorda via Trustly visas i din banks betalningshistorik under namnet Trustly.
Du kan fortfarande hantera din prenumeration genom att logga in på ditt konto på vår webbplats.