- Kontrollera att internetuppkopplingen är aktiv
- Kontrollera att du har tillåtit nerladdningar i dina appinställningar. Dessa hittar du från profilsidan under rubrikerna “Nerladdning” och “Nerladdningsinställningar”.
- Kontrollera att du har tillräckligt med lagringsutrymme på din enhet
- Se till att nerladdningen har blivit klar innan du byter till offline-läge. Detta kan du kontrollera i “Mitt bibliotek”
> Om du ser en symbol som ser ut som starkt färgad pil är boken nerladdad
> Om du ser en cirkel som rör på sig, håller boken på att laddas ner
> Om du ser en ljus färgad pil är boken inte nerladdad
Om allt ovan ser ut att vara i sin ordning, testa då att radera appen helt från din enhet, starta om din enhet och installera sedan appen på nytt.
OBS! Just nu kan du med en Android-enhet uppleva problem med nerladdningar. Vi arbetar på att åtgärda felet så fort som möjligt och vill be om ursäkt för eventuella problem detta kan orsaka. Tack för ditt tålamod!